اطلاعیه دریافت کارت ورود به جلسه ارزیابی داوطلبان چند برابر ظرفیت جذب و پذیرش دانشجوی معلم اطلاعیه دریافت کارت ورود به جلسه ارزیابی تکمیلی داوطلبان چند برابر ظرفیت جذب و پذیرش دانشجومعلم متعهد خدمت به ...
پیاژه ژان پیاژه؛ بنیان گذار نظریه رشد شناختی پیاژه با نظریه مراحل رشد شناختی، نگاهی نو به فرایند یادگیری کودکان ارائه داد. او باور داشت که کودکان از طریق ...
دیویی جان دیویی؛ نظریه پرداز آموزش مبتنی بر تجربه دیویی آموزش را فرایندی مبتنی بر تجربه و تعامل اجتماعی می دانست و فلسفه پراگماتیسم را وارد آموزش کرد.
برونر جروم برونر؛ نظریه پرداز ساخت گرایی شناختی برونر بر نقش یادگیری فعال، اکتشاف و سازمان ذهنی در آموزش تأکید داشت و از مؤثرترین نظریه پردازان آموزش نوین ...
بندورا آلبرت بندورا؛ نظریه پرداز یادگیری مشاهده ای بندورا نقش مشاهده، تقلید و خودکارآمدی را در فرایند یادگیری انسان برجسته کرد و نظریه یادگیری اجتماعی را بنیان ...
سیف دکتر علی اکبر سیف؛ پیشگام روان شناسی تربیتی در ایران سیف با تألیف و ترجمه منابع روان شناسی تربیتی، در توسعه آموزش علمی این حوزه در ایران نقش کلیدی داشته است.
گانیه رابرت گانیه؛ معمار مراحل آموزش گانیه با نظریه نه رویداد یادگیری، الگویی مؤثر برای طراحی آموزشی مرحله به مرحله ارائه کرد.
ویگوتسکی لِف ویگوتسکی؛ پدر نظریه یادگیری اجتماعی-فرهنگی ویگوتسکی بر اهمیت تعامل اجتماعی در یادگیری تأکید داشت. مفاهیمی چون منطقه تقریبی رشد و نقش زبان در تفکر از ...
برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در راستای اجرای مرحله دوم طرح پیشگیری از آسیب های اجتماعی بر اساس بخشنامه معاونت امور دانشجویی سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان، تمامی دانشجویان فارغ التحصیل نیمسال ...